De leuke voorbereidingen... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lobke - WaarBenJij.nu De leuke voorbereidingen... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Lobke - WaarBenJij.nu

De leuke voorbereidingen...

Door: Lobke

Blijf op de hoogte en volg Lobke

30 Juni 2014 | Nederland, Arnhem

Het duurt nog wel even, 2 weken om precies te zijn, maar toch ben ik nu al bezig met wat 'Leuke' voorbereidingen van mijn single Italië reis: http://www.kras.nl/vakantie/italie/reis-az22728/single-reis-italie-verrassend-italie?osc=Singlereizenprikbord&utm_source=facebook&utm_medium=socialmedia&utm_campaign=20121008-KRAS-Vakantieprikbord

En Nee, geen koffers inpakken dus! Ik ben opzoek naar een goeie taal app, 't liefst in het Nederlands, om een paar woordjes Italiaans te leren. Ik heb er 1 gevonden, Barovolol. Maar als iemand nog een andere weet? 1tje met vieze woorden ofzo... haha, just kidding, oh nee, solo scherzando! 1 zin heb ik al geleerd; Sono Single, hai una fidanzata? 3 x raden wat dat betekend haha. Ik mag alleen van m'n moeder niet thuiskomen met een (knappe) Italiaan, haha, en dan ben je 37. Gelukkig maar dat ik niet thuis woon.. LOL!

Ach ja, ik ga natuurlijk niet op vakantie, alleen maar om knappe Italianen te ontmoeten. Ben nog nooit in Italië geweest en heb er enorm veel zin in om weer eens lekker weg te gaan. Heerlijk. Ik hou jullie op de hoogte (als je daar behoefte aan hebt;) Dikke Zoen Lobke




  • 30 Juni 2014 - 08:56

    Patriesje:

    Hai Lob,
    Wat ontzettend leuk zo'n verslagje. Leest ook gezellig weg ;-)
    Hopelijk gaan we meer lezen ook tijdens je reis.
    Alvast heel veel plezier!
    Liefs Ptje

  • 30 Juni 2014 - 09:55

    Lobke :

    He Ptje, wat leuk dat je reageert! En jaaaa dat is wel de bedoeling om tijdens de reis verslagjes te maken, mits er wifi of zo is, maar zal vast wel :)

  • 30 Juni 2014 - 13:08

    Orfie:

    Nou we benne benieuwd, leuk hoor. Veel plezier en hou ons op de hoogte. X

  • 30 Juni 2014 - 13:27

    Seebe:

    Veel plezier straks Lobke.

  • 30 Juni 2014 - 16:09

    Lobke :

    Grazie mille Seebe e Orrie

  • 30 Juni 2014 - 21:03

    Marleen:

    Heel veel plezier schatje en ik wil alles straks horen over die mooie Italianen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lobke

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 2425

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 25 December 2014

Verrassend Italië

Landen bezocht: